Calea Călărași 34

București

}

Luni-Vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă: 10:00 - 14:00

Laptopurile și paradoxurile lor

de | dec. 30, 2018 | Sfaturi service

Deși apar frumos în poze alături de un laptop, animalele de companie nu au ce să caute lângă un asemenea produs electronic. Nici cana de ceai sau cu vin fiert nu își au locul aici, pentru că noi, Service Laptop București, vedem foarte bine unde ajunge conținutul lor și ce ravagii poate face lichidul respectiv.

Înțelegem – fotografiile în care apar un laptop, o persoană și pisica ei cu ochi mari sunt foarte populare în social media – și au și de ce. Partea negativă constă în faptul că pisicile lasă păr, varsă apă și cine știe ce mai pot face laptopului în timp ce se joacă, torc sau se alintă.

 

Așa ajungeți la service, așa ajungeți la noi

 

Deși spuneți tehnicienilor de service ce a pățit laptopul dumneavoastră, este posibil ca aceștia să nu înțeleagă lucruri simple, deși ei sunt atât de experimentați! De ce? Poate maniera în care povestiți dumneavoastră despre cum s-a ajuns la un asemenea defect nu este relevant pentru problema manifestată.

Poate că nu este cazul dumneavoastră, dar unele persoane care folosesc laptop nu știu, efectiv, de ce ajung la service cu laptopul și își dau seama abia dacă li se spune că puteau rezolva situația și singuri. Este omenește, se poate întâmpla oricui, în mod paradoxal chiar și… IT-știlor!

Dacă vi se afișează un mesaj de eroare, fotografiați-l sau notați-l undeva. Riscul ca acel mesaj să nu mai apară este mare. De asemenea, noi dorim să cunoaștem cât mai precis când s-a manifestat defecțiunea. Dacă ea durează deja de luni întregi, dar dumneavoastră ne spuneți că până săptămâna trecută totul era bine, atunci nu ne sunteți de folos.

Paradoxul este că situația rămâne aceeași indiferent când apare, singura diferență fiind asupra faptului că celelalte componente pot avea de suferit în timp din cauza uneia singure care nu vrea să “sufere” în tăcere de una singură.

 

Laptopurile – sisteme complexe și, uneori, imprevizibile

 

Totuși – paradox la paradox – dacă o componentă hardware nu funcționează deloc, deși primește curent și nu este nici măcar puțin avariată, trebuie verificat dacă este instalat driverul și, dacă da, dacă driverul este cel corect. Iată o situație în care clientul reclamă un defect hardware, care nu există, dar există, totuși un neajuns, unul software.

Un alt paradox: un lapop de 14 inch este de preferat unuia de 15 inch. Vă doriți un laptop nou? De ce un inch în plus la diagonală nu vă ajută garantat să vedeți mai clar, mai mult, mai bine? Din anumite motive tehnice, multe laptopuri cu 14 inch diagonală a display-ului au o autonomie a bateriei mai mare, au avantaje și la capitolul portabilitate și poate că modelul de laptop de 14 inch are eranul mai clar și mai bogat în culori. 

O altă situație mai puțin obișnuită este aceea în care laptopul dumneavoastră este perfect funcțional, totuși alegeți să veniți cu el la service. De ce? Motivele au o logică puternică în spate și se leagă acest text de-al nostru despre îngrijirea unui laptop și despre atitudinea prevenitivă.

 

Articole recente din blogul Service Laptop:

Recomandăm servirea laptopului la temperatura camerei

Pe durata iernii, o constantă este frigul și numai luarea de măsuri face ca frigul să nu devină o problemă. Dacă vă îmbrăcați bine, dacă beți ceaiuri calde și dacă, într-un cuvânt, aveți grijă să nu înghețați și să nu răciți, tot așa trebuie să vă preocupe și laptopul dumneavoastră. În caz contrar, nu vă veți servi de laptop, ci veți ajungeți la Service Laptop București.

citiți mai mult