Calea Călărași 34
București

}

Luni-Vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă: închis

Când să veniți la service cu laptopul și când să vă achiziționați unul nou

by sept. 3, 2019Sfaturi service

Dincolo de îndemnurile de a apela la noi pentru reparațiile pe care le putem aduce laptopului dumneavoastră, ținem să fim sinceri și să vă spunem că, la un moment dat, nu veți avea ce face decât să achiziționați un produs nou. Sunt situațiile în care multe dintre piesele componente sunt afectate atât de mult, încât costul înlocuirii acestora se va apropia de costul unui laptop cu specificații asemănătoare. Desigur, la această concluzie ajungem rareori și întotdeauna după o diagnoză atentă.

 

 

Suntem service-ul de laptopuri care vă informează

 

Situațiile care pot aduce laptopul într-o asemenea stare sunt puține: scăparea laptopului de la înălțime mare, pe fereastră, pe scări, un șoc mecanic sever precum trântiri, scăpări ale ciocanului sau unui obiect foarte greu, vărsarea unei mari cantități de apă, lichid sau scăparea în apă a laptopului, un incendiu care pornește din laptop în urma unui scurtcircuit sau îl cuprinde.

De asemenea, utilizarea intensă, zilnică și necorespunzătoare, într-un praf continuu, vreme de mai mulți ani poate aduce laptopului defecte majore, iremediabile sau deosebit de costisitoare. Ne caracterizează transparența față de clienți, așadar vă vom informa de starea reală a laptopului.

Partea bună este că orice posesor de laptop conștientizează utilitatea acestui echipament IT și se gândește la banii deloc de neglijat cu care a fost achitat, așa că aceste cazuri sunt rare spre deloc.

Totuși, dacă laptopul dumneavoastră a fost dat în folosința altcuiva sau sunteți responsabil/ă de starea laptopului altcuiva, s-ar putea să observați lucruri neplăcute și să aflați un alt lucru neplăcut de la noi: nu merită reparația.

În ordine cronologică, laptopul ajunge treptat sau în urma unui eveniment să funcționeze deficitar sau să nu mai funcționeze, apoi ajungeți cu acesta la service-ul nostru, noi îl desfacem, îl verificăm și oferim un diagnostic.

 

 

Luați o decizie după ce obțineți un diagnostic de la noi

 

În cazul în care diagnosticul este favorabil și îl putem repara în costuri rezonabile, vom proceda la reparare și vă vom asigura garanție pentru piesele înlocuitoare.

În cazul în care diagnosticul constituie o veste proastă (spre exemplu, necesitatea unui cost de 2000 RON pentru reparație și piese, pe când un laptop de aceeași marcă și cu aproximativ aceleași specificații costă 2500 RON), vă vom recomanda să nu mergem înainte cu reparația. Caz în care veți plăti diagnosticul și veți păstra ceilalți bani pentru a îi investi într-un laptop nou, perfect funcțional, cu garanție.

Nu vom ascunde dacă vom ajunge la concluzia că anii au trecut peste laptopul pe care îl aveți în posesie și că acest laptop poate fi deja depășit. În concluzie, dacă observați că laptopul funcționează extrem de greoi, că are momente în care nu mai funcționează, că mai rău vă încurcă și vă necăjește, apelați la service-ul nostru și noi vă vom spune ce este de făcut.

Deși există riscul să nu putem face nimic, în 98% din cazuri găsim o soluție salvatoare. Sau chiar mai multe.   

Articole recente din blogul Service Laptop:

5 gesturi mici prin care faceți laptopului o mare favoare

5 gesturi mici prin care faceți laptopului o mare favoare

Când utilizați laptopul faceți anumite mișcări și aveți anumite obișnuințe. Deși aveți grijă de laptop suficient de bine, există câteva detalii pe care le omiteți. Suntem aici să vă amintim de câteva chestiuni legate de funcționarea mai bună și mai îndelungată a laptopului. Faceți câteva gesturi simple și felicitați-vă pentru faptul că ați ținut cont de ele.

read more