Calea Călărași 34
București

}

Luni-Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă: închis

Cum trebuie să fie un specialist de service laptop

by feb. 20, 2020Sfaturi service

Într-un eventual manual de bune practici în materie de service IT&C pot fi menționate câteva caracteristici ale specialistului de service însărcinat cu reparația laptopului dumneavoastră. Ce trebuie să îl recomande, cum inspiră acesta încredere? Cum puteți ști că laptopul dumneavoastră este realmente pe mâini bune?

Există două chei în care poate fi analizat un lucrător dintr-un centru de service. Primul este partea de expertiză dovedită, iar a doua este partea de relaționare, așadar calitățile soft ale persoanei, dacă vreți, deși poate fi vorba de o lucrare la nivel hardware.

Cu cât laptopul este reparat mai bine, cu atât veți avea încredere mai mare în service

Este ideal ca un laptop stricat sau accidentat în orice mod (scăpări pe jos, loviri accidentale, vărsări de lichid etc.) să fie reparat cu viteză și înapoiat ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. În peste 90% din cazuri, specialiștii noștri, de la Service Laptop, vă asigură de aceasta.

Se bazează totul pe expertiza de necontestat a acestora, pe anii de experiență acumulați, pe situațiile complexe prin care deja au trecut și prin capacitatea de a utiliza instrumentele specifice cu precizie și rapiditate foarte mari.

Unor astfel de membri ai echipei centrului de service ar fi ușor să le încredințați laptopul dumneavoastră, fără să vă mai îngrijorați că va trece prea mult timp, că vor repara defectul reclamat dar în schimb vor crea un alt defect sau că nu vor reuși efectiv să aducă reparații pentru laptop.

 Cu cât cei de la service comunică mai bine, cu atât veți fi mai mulțumit/ă

Noi, la Service Laptop, ținem cu tot dinadinsul la transparența față de client, la întâmpinarea promptă a acestuia, la comunicarea pe bune cu clientul pe parcursul operațiunii și la a pune întrebări ajutătoare, adică la a obține informații legate de context (cum s-a întâmplat totul, din ce moment se manifestă defectul reclamat) și de istoric (de cât timp este cumpărat laptopul, ce defecțiuni a mai avut înainte, dacă i-au fost schimbate piese etc.).

De ce aceste întrebări? Pentru creșterea vitezei de reparație, pentru o diagnoză cât mai corectă și completă, integratoare. Sunt întrebări adresate clientului beneficiar care vin în ajutorul aceleiași persoane.

În plus, credem cu putere că și dumneavoastră vreți să știți că personalului centrului de service la care apelați chiar îi pasă de situația dumneavoastră cu laptopul și chiar se implică la modul uman în a vă aduce o stare de bine și, bineînțeles, în a vă aduce laptopul într-o stare bună, chiar upgradată, dacă vă oferiți acordul pentru upgrade, fie el hardware ori software.

Cum trebuie să fie un specialist de service laptop

În loc de recapitulare

Dacă precizările de mai sus v-au ajutat să înțelegeți că service-ul e o răsplată atunci când laptopul este o corvoadă, adică vă aduce neplăceri, ne bucurăm sincer. Vă asigurăm că tehnicienii noștri bifează tot ce s-a scris mai sus.

Nici nu am putea altfel. Până la urmă, acestea sunt rațiunile pentru care suntem un service de laptopuri și pentru care rezistăm în piața locală. Vă urăm un laptop perfect funcțional!

Articole recente din blogul Service Laptop: