Calea Călărași 34
București

}

Luni-Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă: închis

Garanție service

by

Toate echipamentele ies din service cu garanție.

Service PC Laptop București vă predă echipamentele reparate cu un termen de garanție al serviciului prestat sau al componentei înlocuite.

Indiferent de situație, vă rugăm să păstrați fișa de service și să utilizați numărul unic de fiecare dată când aveți nevoie de detalii cu privire la echipamentul dvs. pe durata reparației.

Vă mulțumim că aveți încredere în Service PC Laptop!

Situații frecvente ce pot duce la pierderea garanției de service:

  • Perioada de garanție a expirat;
  • Clientul nu are dovada garanției: factură, bon fiscal, certificat de garanție;
  • Seriile componentelor aflate în garanție nu coincid cu cele din certificatul de garanție;
  • Echipamentul a suferit intervenții neautorizate;
  • Deteriorarea echipamentului provocată de utilizarea necorespunzătoare, nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau defecțiuni cauzate de surse externe, impactul cu deteriorare estetică (zgârieturi, fisuri, crăpături, reziduuri de apă și / sau alimente).

Condiții generale service:

  • Echipamentele care prezintă șocuri mecanice pot ascunde și alte defecte care nu se manifestă inițial, iar în procesul de reparație a echipamentului se pot agrava (de exemplu: contacte imperfecte, lipituri reci, flexuri semi deteriorate, deteriorate, carcasă torsionată etc. );
  • În timpul diagnosticării / procesului de reparație defectele se pot agrava;
  • Nu se acordă garanție în cazul echipamentelor care au avut contact cu lichide;
  • Perioada de ridicare a echipamentelor reparate este de 15 zile. În cazul în care această perioadă este depășită, se va aplica o taxă de penalizare de 1% per zi din contravaloarea reparației.
  • Perioada de diagnosticare a unui echipament adus în service este 1 – 15 zile.