Calea Călărași 34
București

}

Luni-Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă: închis

Întrebări frecvente service

by

R

Aveți o problemă și nu găsiți o soluție?

Echipa Service Laptop PC din București întâlnește zilnic o serie de întrebări frecvente din partea clienților săi.

Vă invităm să citiți întrebările și răspunsurile de mai jos la cele mai frecvente probleme ale echipamentelor IT.

Aveți o întrebare ce nu se regăsește în listă? Ne puteți suna oricând în timpul programului de funcționare a service-ului ori puteți folosi formularul de contact rapid aflat la finalul paginii.

În majoritatea cazurilor, tehnicienii noștri vă vor invita la sediul nostru din Calea Călărași 34 pentru a vă rezolva problemele tehnice.

Puteți consulta și blogul nostru pentru sfaturi și tutoriale tehnice.

Siguranța laptopului / echipamentului dvs. în service.

Este laptopul / echipamentul meu în siguranță la Service PC Laptop București?

Da, laptopul dvs. este în siguranță în service-ul nostru. Tehnicienii noștri sunt preocupați să rezolve probleme tehnice și atât.

De ce să am încredere în Service PC Laptop București?

Service PC Laptop București are grijă, întreține și repară echipamente și dispozitive IT de peste 10 ani. Grija noastră numărul 1 este să vă înapoiem echipamentul dvs. în stare funcțională și cu garanție. Accesați pagina ”Despre noi” pentru mai multe detalii.

Sunt datele mele personale în siguranță la Service PC Laptop?

Dacă puteți accesa datele din laptopul sau echipamentul dvs., vă recomandăm să vă faceți un backup de date și să le ștergeți sau să le protejați de accesări neautorizate. Service PC Laptop nu va face backup de date și nu vom fi responsabili dacă aceste date se pierd sau se corup.

Ce se întâmplă când îmi las laptopul / echipamentul în service?

În momentul în care lăsați laptopul / echipamentul dvs. la Service PC Laptop București, veți primi o fișă de service cu datele de identificare și vă asigurăm că nu vom schimba piese decât dacă vor fi defecte și cu confirmarea dvs. în prealabil.

Cum știu dacă am primit echipamentul / laptopul pe care l-am lăsat la Service PC Laptop înapoi?

Echipamentul / laptopul dvs. este înregistrat pe o fișă de service cu număr de identificare unic și conține informațiile necesare de identificare. Atenție, nu pierdeți fișa de service.

Cât costă serviciile oferite de Service PC Laptop?

Cât costă diagnosticarea la Service PC Laptop?

Diagnosticarea este gratuită, fie că se face pe loc sau laptopul / echipamentul defect va rămâne la noi în service pentru o diagnoză completă din partea tehnicienilor noștri. Mai multe detalii despre diagnosticare gratuită aici.

Cât costă o curățare profesională de praf?

În funcție de modelul și dificultatea echipamentului dvs., prețul unei curățări profesionale pornește de la 100 lei.

Ce fac dacă trebuie să îmi las laptopul în service pentru diagnosticare?

Veți primi o fișă de service cu toate datele laptopului dvs. și veți contactat(ă) în cel mai scurt timp posibil de către un tehnician cu rezultatul diagnozei, modalitatea de reparare și o estimare a prețului pentru a vă bucura de laptopul dvs. cât de curând posibil.

Ce fac dacă reparația este prea scumpă?

Sunt cazuri în care o reparație poate costa cât un laptop / echipament nou. Vă asigurăm că tehnicienii noștri vor găsi cea mai bună soluție financiară și tehnică, vă vor îndruma către cea mai bună alegere.

Mă va costa reparația mai mult decât mi s-a comunicat?

În 99% din cazuri, NU. În momentul în care vă transmitem costul reparației (de service) sunt rare cazurile în care intervin alte costuri. Până nu avem confirmarea dvs. asupra costurilor de service, tehnicienii noștri nu vor face nimic ce vă va afecta totalul estimat al reparației.

Garanția oferită de Service PC Laptop

Service PC Laptop oferă garanție?

Da. În funcție de serviciul oferit veți primi o garanție. Pentru detalii, vă rugăm să consultați pagina cu informațiile garanției oferite de service-ul nostru.

Ce fac dacă a expirat garanția și la scurt timp s-a stricat laptopul?

Dacă laptopul dvs. s-a stricat la scurt timp de la expirarea garanției, vă rugăm să ne contactați. Accesați pagina de contact pentru mai multe detalii sau folosiți formularul de contact rapid de mai jos.

În cele mai multe cazuri nu este vina directă a utilizării defectuoase și atunci vă vom oferi o soluție cu costuri reduse de service.