Calea Călărași 34
București

}

Luni-Vineri: 10:00 - 18:00
Sâmbătă: închis

Ce să (nu) faceți când veniți cu laptopul în service

by ian. 20, 2019Sfaturi service

În mod inevitabil, o vizită la service este necesară mai devreme sau mai târziu. Nouă, Service Laptop București, ne pare bine că vă putem ajuta, însă este necesar să ne ajutați și dumneavoastră pe noi în anumite privințe. Sunt numai câteva rugăminți și vi le adresăm mai jos.

 

Este în regulă dacă…

 

  1. Ne explicați cât puteți de bine care este defectul laptopului

Cu cât aflăm mai multe informații de la dumneavoastră, cu atât operăm cu precizie mai mare și cu rapiditate crescută. Bineînțeles, prin minuțiozitate, preocupare și experiență, ne dăm seama și singuri de orice disfuncționalitate, dar poate cu mai multe resurse și câteva ore mai târziu.

 

  1. Ați analizat mai multe variante până să ajungeți la o concluzie

Uneori, laptopul are un defect minor și nimic mai mult, însă se manifestă mai violent sau în mod straniu și vă alarmează mai mult decât ar trebui. Dacă știți că vă împiedicați des în cablul de alimentare și acum iese scântei, vedeți mai întâi dacă scânteia provine de la mufa de alimentare.

 

  1. Încercați să minimizați efectele negative ale lichidului vărsat

Mulți medici spun că pacienții puteau fi vindecați dacă se prezentau din timp sau dacă acționau preventiv. La Service Laptop București, îndemnăm posesorul laptopului să ia măsuri de moment care să implice o reparație mai mică, mai ușoară și mai puțin costisitoare.

 

  1. Îngrijiți de regulă laptopul prin ștergere de praf și altele

Obișnuiți să aveți grijă de laptop? Foarte bine! Suntem un service pentru laptopuri de mulți ani și avem datoria să depunem eforturi în a vă repara laptopul, dar dacă vă bazați mai mult pe noi decât pe propria persoană în îngrijirea laptopului, nu noi avem de pierdut.

Diagnosticare Service PC Laptop

Diagnosticare Service PC Laptop

 

Evitați să…

 

  1. Lăsați parolă la laptop, astfel încât nimeni să nu îl acceseze

Dacă defecțiunea laptopului permite, totuși, aprinderea și utilizarea lui, nu este în regulă să lăsați parola activă, dacă aveți una, fiindcă altfel nu îi putem proba (toate) funcționalitățile. Oricum, în momentul în care îl primim, vă vom ruga să îi dezactivați parola.

 

  1. Lăsați fotografii, texte și documente personale pe display

Sincer, nu ne încurcă în verificări și teste, însă ne gândim că doriți intimitate, în fond este laptopul dumneavoastră și numai al dumneavoastră, noi fiind prestatori de lucrări de service și atât. Dacă nu aveți nimic împotrivă, cel puțin nu lăsați display-ul umplut de iconițe.

 

  1. Lăsați istoric bogat în browsere sau aplicații pop-up activate

Această rugăminte este o extensie a celei de mai sus. Ideale pentru noi sunt laptopurile depersonalizate, aduse „la setările din fabrică”, deși apreciem versiunile actualizate ale programelor. Bineînțeles, rămâne la latitudinea dumneavoastră.

 

  1. Lăsați tehnicienilor noștri informații incomplete despre laptop

Unii clienți știu că ajung în fața unor tehnicieni de service ce au etica laptopului bine folosit, însă această etică nu judecă și nu pedepsește, ci cel mult aduce recomandări. Acești clienți au, uneori, tendința să ascundă anumite abuzuri comise asupra laptopului: utilizarea în poală (lap), neștergerea de praf, apucarea de ecran și bruscarea etc. sau să le precizeze/ dezvăluie incomplet.

 

Pe noi ne ajută să știm fix așa cum stau lucrurile, ca să putem să oferim laptopului ajutorul de care are nevoie și poate să îi și înlocuim anumite piese cu unele mai rezistente (carcasă, display, SSD în loc de HDD ș.a.m.d.).

 

Pe noi ne ajută toate aceste lucruri ca să vă putem ajuta mai bine și mai mult. Asta dacă țineți la laptopul dumneavoastră cu adevărat.

Articole recente din blogul Service Laptop: