Calea Călărași 34

București

}

Luni-Vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă: 10:00 - 14:00

Laptop defectat pentru prima dată? Ce e de făcut

de | sept. 26, 2018 | Utile

Dacă experimentați în premieră o problemă de funcționare a laptopului, nu este un capăt de țară! Suntem un experimentat service laptop București – vă oferim repere și vă asigurăm de o reparație de service care să vă scutească de neplăceri în continuare.

 Trebuie să fiți foarte supărat(ă) pentru că laptopul nu se mai aprinde, pentru că se încălzește extraordinar de tare sau afișează pete, dungi, culori etc. Laptopul dumneavoastră vă este util, vă trebuie cu adevărat și acum s-a stricat sau ați vărsat ceva din greșeală pe el.

 Este în natura lucrurilor să se producă accidente sau să apară defecțiuni – tot ce trebuie să faceți este să vă complicați cât mai puțin și să rezolvați problema cât mai repede.

 Vă stăm la dispoziție prin diagnosticare gratuită

 făcută rapid și cu precizie de tehnicienii noștri de service. Totuși, dacă se impune o diagnosticare complexă, emitem o foaie de intrare în service și procedăm la diagnosticarea minuțioasă. Ulterior, vi se va comunica defectul/defectele găsit(e) și veți fi informat(ă) de condițiile reparației. Media de timp necesară reparării este de 24-72 ore, pentru probleme uzuale, deși nu minore.

 Pentru problemele minore care cauzează cel mult neplăceri în utilizarea laptopului, este necesar un interval de timp de numai câteva ore pentru a face laptopul ca nou. La service laptop București aflați toate cauzele defecțiunilor. Tot la noi puteți afla și de trei motive solide pentru care să veniți cu laptopul din posesie în service, motive menționate în acest articol.

 Încă două lucruri importante:

Diagnosticarea rămâne gratuită dacă ne alegeți în continuare și pentru reparație. În plus, primiți garanție de service, un document care vă asigură de faptul că reparația s-a făcut bine și că ne asumăm orice neajuns care apare în decursul a 3-6 luni pentru reparație sau înlocuire placă de bază, precum și pentru orice altă problemă hardware rezolvată.

Ori atât, ori 6-12 luni pentru funcționalitatea componentelor cu care le-am înlocuit pe cele defectate: display nou, pus de noi, HDD sau SSD pus de noi, carcasă montată de noi, tastatură nouă etc.

Suntem preocupați să rezolvăm probleme tehnice și atât, dar ne interesează și să vă spunem din capul locului că este indicat să faceți un backup la datele importante din laptop sau să le ștergeți, să le protejați printr-o parolă, dacă puteți și dacă dumneavoastră considerați necesar.

Nu suntem responsabili de pierderea sau coruperea datelor, întrucât datele fac obiectul nostru de activitate. În schimb, ne asumăm responsabilitatea față de înlocuirea efectivă a pieselor la laptop – vom proceda la aceste acțiuni de service numai pe bază de confirmare prealabilă de la dumneavoastră.

 Pe lângă reparația de service mai există o soluție,

 și anume aceea de a cumpăra un alt laptop, dacă situația o va impune. Vă vom îndruma cu obiectivitate către o alegere bună pentru dumneavoastră, fie că este vorba de o reparație la noi, fie că este vorba de cumpărarea unui alt laptop. Dorim să simțim satisfacția că avem clienți mulțumiți.

 În trei cuvinte, suntem un service laptop București. De aceea, dacă reparația unui set întreg de afecțiuni la laptop va fi evaluată de noi la sume mult prea mari, apropiate de costul unui laptop nou cu specificații asemănătoare, vă informăm deschis de acest lucru și vă lăsăm să luați o decizie în cunoștință de cauză.

Aceasta este atitudinea prietenoasă, obiectivă și deschisă cu care vă întâmpinăm, chiar dacă pășiți pentru prima dată la noi.

Articole recente din blogul Service Laptop:

Ce să vă preocupe la laptop mai întâi

Dacă nu stăpâniți domeniul tehnologiei sau domeniul IT&C, având formație și preocupări profesionale exclusiv umaniste, este în regulă să solicitați mai des informații despre laptopul dumneavoastră, pe internet sau chiar apelând la un service laptop București. Ce să vă intereseze la laptopul pe care îl aveți în primă fază și ce puteți lăsa pe mai târziu?

citiți mai mult

Recomandăm servirea laptopului la temperatura camerei

Pe durata iernii, o constantă este frigul și numai luarea de măsuri face ca frigul să nu devină o problemă. Dacă vă îmbrăcați bine, dacă beți ceaiuri calde și dacă, într-un cuvânt, aveți grijă să nu înghețați și să nu răciți, tot așa trebuie să vă preocupe și laptopul dumneavoastră. În caz contrar, nu vă veți servi de laptop, ci veți ajungeți la Service Laptop București.

citiți mai mult